:: NEWS :: Stiri fierbinti :: NEWS ::

.

Bahamas sau oriunde, chiar si Romania

pod-laguna
Din dorinta de a scrie cate putin din tot ce aflu, din presa tv si internet, parca "tehnicile de salvare" nu-mi dau o buna stare de spirit.
Doar ca eu am o stare buna de spirit, pentru ca am primit imagini de la un prieten care a fost plecat in croaziera, inclus -Bahamas-(el traieste de multi ani in USA). Ma relaxeaza privitul acestor imagini, am colindat si eu destul de mult nu ma plang. Daca tot m-am relaxat hai sa fim seriosi, dar previziunile nu-mi aduc convingeri si nu traiesc infricosat de gandul ca, s-ar putea intampla si catastrofe. E foarte clar ca toate fenomenele naturale sunt o componenta a existentei noastre pe pamant, asadar.., le luam in calcul si poate chiar ni le asumam . Am sa postez pe blog mai multe imagini de pe unde am calatorit ..eu sau prietenii mei. Viata e frumoasa, natura e uimitoare, ce vrem mai mult..? bine sa ne informam, sa calatorim pe cat se poate si sa alegem sa fim optimisti.

Posted by Vali on 01:33 . Filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 comentarii for Bahamas sau oriunde, chiar si Romania

Leave comment

DONY & The KID music

.

2011 TehniciDeSalvare - Cioran . All Rights Reserved. - Designed by SimplexDesign