:: NEWS :: Stiri fierbinti :: NEWS ::

.

Râzi, că e gratis!

Bancurile săptămânii


*Un ardelean iese cu capra pe câmp şi se întâlneşte cu un oltean, care întreabă:

- Unde te duci cu boul ăsta?
- Ce bou, mă, nu vezi că-i capră?
- Da' nu cu tine vorbeam...

*Basescu la psihiatru :

- Nu ştiu ce au cu mine toţi mogulii, mă acuză că mă cred Dumnezeu.
Bine zice psihiatrul, să începem cu începutul...
- Pai la început am facut Cerul, apoi Pamantul…

*-Bulă, ce aţi făcut azi la şcoală?

- Am avut ora de chimie, şi am făcut o bombă. 
-Bravo. Şi mâine ce o să faceţi?
-Unde?

*-Domnule doctor, soţia mea mă consideră nebun.
 
-De ce?
-Fiindcă eu, după ce beau cafeaua, manânc ceaşca.
-Cum, manânci ceaşca cu totul?
-Nu, ramâne numai toarta.
-Chiar eşti nebun! Apăi toarta e cea mai gustoasă!

*Un bărbat, beat, se împiedică de o piatră şi cade.

Se ridică, iar se împiedică, iar cade... “Băh, dacă ştiam că o să cad iar, nu mă mai ridicam!”...

*Două babe, ieşind de la poştă:

-Fa, tu luaşi pensia?
-Eee, luai o p.....
-Uffff! Şi eu, ca proasta, luai pensia!

*-Domnule psiholog, soţia mă înseală! În fiecare seară iese la agăţat! Înnebunesc. Merge de fiecare dată la barul pescarilor, unde se oferă oricui îi propune! Ce să faaac?

-Păi: inspiră, respiră, aşa, relaxează-te... Buuun. Acum, spune-mi, te rog, unde mai exact este barul acela?

*Tipurile de salarii din România:

-Salariul Ceapă: îl vezi, îl iei în mână şi îţi dau lacrimile;
-Salariul Nenorocit: nu te ajută la nimic, doar te face să suferi, dar nu poţi trăi fără el;
-Salariul Dietetic: te face să mănânci din ce în ce mai puţin;
-Salariul Ateu: te îndoieşti de existenţa lui;
-Salariul Furtună: nu ştii când apare şi cât o să ţină;
-Salariul Prezervativ: îţi taie pofta;
-Salariul Impotent: atunci când ai mai multă nevoie de el, te dezamăgeşte;
-Salariul Menstruaţie: vine o dată pe lună şi ţine patru zile.



roviniete.ro

Posted by Vali on 11:17 . Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 comentarii for Râzi, că e gratis!

Leave comment

DONY & The KID music

.

2011 TehniciDeSalvare - Cioran . All Rights Reserved. - Designed by SimplexDesign