:: NEWS :: Stiri fierbinti :: NEWS ::

.

Partidul Poporului - Dan Diaconescu interzis

Partidul Poporului autorizat in noiembrie 2010 a fost interzis astazi la Tribunal.


Nu am urmarit cum s-a comentat astazi in presa ..dar e o stire. Personal am gandit ca acest partid ar fi o nisa..tot a lui Basescu. N-am de gand sa dezvolt, sa-mi spun parerea dar tot as spune ceva...anume ca..ma tot intreb ce vrea sa faca DD cu partidul lui (al poporului) ce mesaj are...? Am inteles ca va confisca toate averile, si multe atle initiative generate de "varianta Cojocaru".
Eu raman la parerea ca aparitia acestui partid a pus ceva semne de intrebare, chiar daca la prima vedere am putea gandi ca a fi fost dorit si intruneste speranta populara.
Dar hai sa nu mai dezbat eu aici ..doar ca nu inteleg notiunea de "partid interzis" si cu asta chiar ca am motive sa ma gandesc ce jocuri se mai fac..?
Ok las loc de alte comentarii..!

Posted by Vali on 23:06 . Filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

2 comentarii for Partidul Poporului - Dan Diaconescu interzis

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

  2. Eu as interzice partidele de tot ca si asa mai mult ne incurca...intr-un asemenea peisaj politico-moral cu ce sunt ma breze celelalte partide ?...nu cred ca mai e nevoie de partidism politic...mi-e GREATA si nu mai e remediu pentru asta !!!

Leave comment

DONY & The KID music

.

2011 TehniciDeSalvare - Cioran . All Rights Reserved. - Designed by SimplexDesign